Brza dostava

3D BOX je na cijeloj teritoriji Bosne i Hercegovine obezbijedio brzu dostavu proizvoda kupljenih na svojim web shopovima 3dbox.ba i mobilnitelefoni.ba. Bilo da je riječ o telefonima, PlayStation konzolama i igrama, pametnim satovima ili gabaritnim veš mašinama, frižiderima, klima uređajima i velikim televizorima, dostava se nakon obavljene online kupovine izvršava u najkraćem mogućem roku. 

Svi kupljeni proizvodi na navedenim web shopovima 3D BOX-a koji su na stanju, odnosno koji se već nalaze u prodavnicama ili skladištima 3D BOX-a, kupcu se dostavljaju na njegovu adresu u roku od 24 do 48 časova u okviru radnih dana (dostava se ne obavlja vikendom), a samo u izuzetnim slučajevima, ako je u pitanju neki specifičan proizvod, rok isporuke može biti neznatno duži. Proizvode kojih nema na stanju, posjetioci oba web shopa 3D BOX-a takođe mogu da kupe online po cijenama koje su uz njih navedene, ali njihova dostava, s obzirom na to da nisu na stanju, izvršava se u nešto dužem vremenskom roku, maksimalno do 7 dana, iako su to najčešće 3-4 radna dana.

Ukratko, brza dostava proizvoda kupljenih na web shopovima 3dbox.ba i mobilnitelefoni.ba obavlja se u najkraćem ili neznatno produženom roku, što izgleda ovako:

– Proizvodi kupljeni na 3dbox.ba i mobilnitelefoni.ba koji su na stanju, dostavljaju se na adresu kupca u roku do 48 sati.

– Proizvodi kupljeni na 3dbox.ba i mobilnitelefoni.ba kojih ne bude na stanju, dostavljaju se na adresu kupca u roku do 7 dana, a najčešće do 3-4 radna dana. 

Univerzalnu cijenu dostave od 15 KM po svakoj porudžbini 3D BOX je uveo kako bi ispratio određene izmjene cijena i pravila u domaćem poštanskom saobraćaju. Ta cijena brze dostave važi i za jedan i za više istovremeno kupljenih proizvoda na web shopovima 3D BOX-a.

PRAVILA DOSTAVE

1. Dostava se obavlja na području cijele Bosne i Hercegovine, u najkraćem mogućem roku, osim za proizvode u čijoj je specifikaciji drugačije navedeno i/ili za koje je kupac posebno obaviješten o roku isporuke. Kako bi osigurali kvalitetniju komunikaciju između kupca i dostavljača, administratori Web shopa dostavnim službama daju i telefonski broj koji je kupac naveo prilikom registracije/kupovine.

2. Naručeni proizvodi pakuju se tako da tokom uobičajenog rukovanja prilikom pakovanja ne budu oštećeni. Prilikom preuzimanja, kupac je dužan da provjeri stanje pošiljke i da u slučaju oštećenja odmah reklamira proizvod dostavljaču.

3. Ako kupac ne primi robu ili obavještenje o isporuci nakon što je poslana, u očekivanom vremenu, kupac ima pravo da o tome obavijesti prodavca kako bi se preduzele radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamjenska pošiljka.

4. Ako kupac odbije da primi robu koju je naručio, prodavac ima pravo da traži od kupca nadoknadu svih troškova koji su vezani za isporuku.

5. Prodavac se obavezuje da će poslati pošiljku kupcu onoga trenutka kada primi potvrdu kojom se odobrava online transakcija.

6. U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi ili oštećeni proizvodi u dostavi ili u distributivnom centru partnera, koje je isti vratio Web shopu bez isporuke kupcu i sl.) 3D BOX ne preuzima odgovornost na “prvi rizik” i obavezuje se da pošalje zamjenski proizvod u najkraćem roku. Kupci koji žele da znaju vrijeme dostave ili da dogovore termin dostave to mogu da dogovre telefonski, pozivom na broj: +387 (0) 65 333 345.

Scroll to Top
[]