Od početnog osporavanja i kritika zbog visoke cijene, Apple AirPods Wireless Headphones stigle su do statusnog simbola 21. vijeka. Ove bežične slušalice, koje od pojavljivanja na tržištu prate kontroverze, danas su jedan od najisplativijih proizvoda kalifornijske kompanije.
Business Insider navodi da je ogranak Apple kompanije, kojem pripadaju AirPods i Apple Watch odavno nadjačao sektor iPad-a. Štaviše, stiže čak i Mac odjeljenje i postaje jedan od najznačajnijih sektora kompanije iz Kupertina. Predviđa se da bi Apple narednih godina najviše mogao da zarađuje upravo od Servisa i uređaja poput bežičnih slušalica i pametnih satova.
Američki sajt objašnjava da ono što AirPods najviše čini posebnim je da su, poput iPhone-a, postale statusni simbol. Prije ostalih prihvatili su ih takozvani milenijalci, ali i brojne slavne ličnosti koristeći ih čak i kao modni dodatak. Recimo, Miley Cyrus, Travis Scott i Lil Uzi Vert kupili su Apple AirPods namijenjene Louis Vuitton-u. Za to zadovoljstvo iskeširali su po 1.000 dolara za par ovih bežičnih slušalica.
Slušalice kao kulturni fenomen
Cijena Apple AirPods u Evropi je oko 200 evra. To ih svrstava među skuplje, ali ne i najskuplje slušalice u kategoriji bežičnih. Iako su im se mnogi rugali kad ih je Apple predstavio 2016. godine, AirPods su brzo postale glavna tema popularnih memova. Na rast popularnosti ovih slušalica uticale su čak i šaljive dosjetke na račun njihove visoke cijene.
Na primjer, tweet na račun cijene AirPods objavljen u decembru prošle godine postao je veoma popularan. Autor tweet-a sastavio je, naime, popis 10 najbogatijih ljudi i uvrstio vlasnike AirPods iznad izvršnog direktora Amazona Jeffa Bezosa, izvršnog direktora Facebooka Marka Zuckerberga i Oprah Winfrey. Taj tweet dobio je oko 50.000 lajkova i skoro 20.000 retweet-ova.
Direktor kompanije Apple Tim Cook nazvao je AirPods “kulturnim fenomenom”. Vjerovatno je već tada bio svjestan da su vrijedna zamjena za klasične slušalice koje koriste ulaz 3.5 mm.
Bilo kako bilo, ove bežične slušalice su toliko jednostavne da jednostavnije ne mogu biti. Istovremeno su i toliko kvalitetne da će teško iko drugi napraviti bolje. Obratimo li pažnju na njihove napredne mogućnosti, slobodno možemo da ih nazovemo i pametnim slušalicama.
Moć određivanja novih trendova
Apple AirPods Wireless Headphones su spremne za upotrebu čim se izvade iz kutijice. Dovoljno je staviti ih u uši i one se same uključuju i povezuju sa korisnikovim Apple uređajima. Kompatibilne su sa svim novijim iPhone, iPad, Mac ili Apple Watch uređajima. Isporučuju kritalno jasan i moćan zvuk, a isto tako, prilikom telefoniranja, prenose kristalno čist glas korisnika, zaštićen od okolne buke.
Dizajn ovih slušalica je toliko očekivano neočekivan da samo kompaniji Apple polazi za rukom da na taj način određuje nove trendove. Slušalice koje odgovaraju skoro svakom uhu neki su nazvali pupoljcima, s obzirom na njihov izgled.
Kad se aktivira Siri aplikacija, putem koje se povezuju sa telefonom, iPad-om, MacBook-om ili Apple satom, do izražaja dolazi W1 čip ugrađen u slušalice. Taj čip obezbjeđuje čistu vezu između uređaja i slušalica u ušima tako da se dobija kristalno jasan zvuk. Svejedno je, recimo, da li je telefon u ruci ili u džepu. Za razliku od bluetooth veze koja često oscilira, kvalitet zvuka na ovim slušalicama je neometan.