Sony istraživanjem tržišta utvrdio zašto je ljudima jako bitna veličina TV-a

Kompanija Sony obavila je veliko i detaljno istraživanje koje je pokazalo da je veličina televizora i te kako bitna. Televizori su sve veći, a muškarci često žele veće televizore od onih koje imaju, jedan je od dobijenih rezultata istraživanja.

Uprkos porastu popularnosti manjih, prenosivih uređaja, dimenzije televizora postaju sve veće i nema nagovještaja da će se smanjivati. Prema istraživanju “Evolucija dnevne sobe”, koje je u Evropi sprovela kompanija Sony, više od trećine ljudi (35 odsto) sada želi TV koji ima više od 55 inča. Isto istraživanje pokazuje da njih 16 odsto želi TV kojem je veličina ekrana veća od 65 inča, prenosi PC Press.

Posljednjih nekoliko godina porasla je popularnost televizora sa velikim dijagonalama ekrana i u zemljama naše, Adriatic regije. “Samo 30.7 odsto ispitanika iz zemalja Adriatic regije 2016. je željelo TV čija je veličina ekrana 55 inča i više. Međutim, prošle godine taj procenat porastao je na 50 odsto“, ističu u kompaniji Sony.

Veličina TV-a ključni statusni simbol

Želja za ekstravelikim TV setom je najveća u Francuskoj. Tamo više od četvrtine ispitanih (26 odsto) tvrdi da bi njihov izbor bio televizor od 65 inča. Veličina televizora na cijeni je i u Belgiji, gdje jedan od pet ispitanika preferira televizore veće od 65 inča. Zapravo, imati veliki televizor je toliko važno da ga jedan od deset ispitanika smatra ključnim statusnim simbolom, navodi Sony. Skoro polovina (48 odsto) ispitanika želi veći TV od onog koji trenutno posjeduje.

Od evropskih zemalja koje su obuhvaćene istraživanjem, Italijani imaju najveću potrebu za unapređenjem, 57 odsto ispitanika želi veći TV. Oni su, takođe, najviše skloni tome da precjenjuju svoj prostor. Tako 18 odsto njih koji su kupili TV priznaju da je on preveliki za njihov prostor. Isto važi i za ispitanike iz Velike Britanije.

Iako se obično smatra da su muškarci opsjednuti veličinom, veliki televizori su takođe važni i ženama. Prema istraživanju kompanije Sony, 43 odsto žena želi veći Smart televizor. Uprkos tome, muškarci su definitivno skloniji filozofiji “veće je bolje”, odnosno da je veličina bitna.

Budući da je tehnologija omogućavala sve više načina i mjesta za gledanje televizije, gledaoci su sve više cijenili kvalitet koji pruža gledanje na većem ekranu od onog na manjem. Velikom procenat njih, čak 80 odsto, i dalje je veličina TV-a presudna za najbolje iskustvo gledanja. Razlozi koji se navode za ovo su – ugodnije gledanje (72 odsto) i bolji kvalitet gledanja (60 odsto). Sony navodi da 18 odsto njih ističe i to da veliki televizor izgleda impresivno u kući.

Ljudi žele kućni bioskop

Takayuki Miyama, šef kompanije Sony za planiranje i marketing TV proizvoda u Evropi, izjavio je:

“Primijetili smo kontinuirani rast popularnosti velikih televizora tokom godina. Tome je doprinio porast želje za iskustvom uživanja u kućnom bioskopu, u vrijeme kada televizori postaju sve pristupačniji. Sada gledaoci mogu da izaberu televizor veličine do 75 inča za mali dio cijene koju bi platili u prošlosti”, objašnjava Takayuki Miyama, šef kompanije Sony za planiranje i marketing TV proizvoda u Evropi.

Istraživanje u vidu ankete sprovedeno je u aprilu ove godine na uzorku od 6000 Evropljana. Odgovore je dalo po 1000 ispitanika iz Velike Britanije, Francuske, Italije, Njemačke, Holandije i Belgije.

U skladu sa aktuelnim trendovima, 3D BOX je obogatio svoju ponudu Sony televizora. Takođe, u ponudi su i Samsung televizori nove generacije kao i modeli nekih drugih brendova. Zajedničko svim televizorima nove generacije iz 3D BOX ponude je – najpovoljnija cijena u BiH. Provjereno!

Scroll to Top