Kompanija Honor objavila je da je sa zadovoljstvom ozvaničila saradnju sa jednom od najpopularnijih hip-hop klapa na Balkanu, Who See. Početak ove saradnje obilježen je najnovijim singlom popularnog dvojca pod nazivom “Đedovina”. Očekuje se da će saradnja biti nastavljena i na drugim projektima popularne grupe.
Na ovaj način kompanija Honor je još jednom dokazala svoju posvećenost i fokus ka mladim korisnicima. “Đedovina” je najnoviji singl Who See tandema, a spot za pjesmu snimljen je u izdanju izdavačke kuće Lampshade Media.
Duhovit osvrt na našu svakodnevnicu
Pjesma „Đedovina“ predstavlja ono po čemu je Who See i do sada bio prepoznatljiv. To je, prije svega, njihov duhovit osvrt na dešavanja sa kojima se ljudi svakodnevno susreću. Cijelu atmosferu pjesme upotpunjuje i crno-bijeli video spot. Kao i za većinu prethodnih, za ovaj spot bio je zadužen Mario Đorđević Noyz, koji čini polovinu sastava Who See.
Spot je snimljen u selu Sasovići iznad Zelenike i Herceg Novog. Kroz ruralnu estetiku obrađena je, već neko vrijeme veoma aktuelna tema, kako u Crnoj Gori, tako i u regionu, koja predstavlja svojevrstan rebus i još jedan povod za međugeneracijski razdor i porodične trzavice, navodi itsvet.com.
– Veliko mi je zadovoljstvo što je jedna od najpopularnijih hip-hop grupa u regionu prepoznala vrijednosti i ideje Honor brenda i što smo kroz saradnju na ovom projektu započeli jednu lijepu priču koja će se, nadam se, nastaviti i u budućnosti. Bilo je pravo zadovoljstvo raditi sa ovim momcima. Činjenica da Who See dijeli slične vrijednosti kao i brend Honor, omogućila nam je da mladim korisnicima prenesemo jedinstvenu poruku. Ta poruka je da budu hrabri, kreativni i inovativni i da uvijek teže tome da idu naprijed – izjavila je Maja Knežević, predstavnica kompanije Honor za Srbiju.
Atraktivni smartfoni u svim klasama
Honor je ovu godinu, kao i prošlu, započeo veoma ambiciozno. To im je donijelo još veći napredak na tržištu smartfona na kojem žele da se pozicioniraju među tri top brenda. Honor brend postao je prepoznatljiv po kampanjama koje idu na ruku korisnicima. Njihov zaštitni znak je, naime, proizvodnja visokokvalitetnih telefona koje na tržište isporučuju po najpovoljnijim cijenama.
Honor danas ima atraktivne smartfone u svim cjenovnim klasama. U posljednjih nešto više od pola godine, naročito dobar utisak kod korisnika ostavila su tri Honor smartfona. Riječ je o modelima Honor 8X, Honor 10 Lite i Honor Play. Svi ovi uređaji ističu se po specifikacijama i performansama koje obično krase znatno skuplje uređaje. Ovih dana na tržište stiže još nekoliko zanimljivih modela ovog brenda, koji će, vjerujemo, takođe pokupiti pozitivne kritike.
Brend koji stvara trendove na tržištu
Honor je svjetski priznat brend smartfona, koji se prije šest godina uspješno osamostalio od matične kompanije Huawei. Telefoni pod ovim nazivom stekli su popularnost zahvaljujući svom privlačnom konceptu, nespornom kvalitetu i prihvatljivoj cijeni za svaku klasu uređaja. Ono što ćete prvo primijetiti na telefonima ovog brenda je njihov nenadmašni dizajn.
S obzirom na ovakvu poslovnu politiku, ne čudi što je kompanija obznanila izuzetno visoke i ambiciozne ciljeve za naredni period. Prema tom zacrtanom planu, Honor 2020. godine treba da uđe u top pet, a 2022. u top tri svjetska brenda smartfona.
– Nećemo pratiti trendove na tržištu, stvaraćemo ih, i to zahvaljujući ulaganju u istraživanje i razvoj. Tako ćemo uvijek korisniku ponudili upravo ono što mu je potrebno – izjavio je nedavno direktor Honora George Zhao i podvukao da je prihvatljiva cijena apsolutni imperativ za svaku klasu proizvoda koje nude.