Video igra kompanije Akili Interactive propisivaće se kao terapija djeci do 12 godina starosti sa sindormom poremećaja pažnje. Ovakvu odluku, nakon obimnih istraživanja i sprovedenih eksperimenata, donijela je američka Agencija za lijekove i hranu.
Zvanično prva video igra koja je dobila status lijeka je EndeavorRX. To je postala poslije sedam godina kliničkih ispitivanja kroz koja je prošlo 600 djece. Rezultati ovih istraživanja su pokazali da trećina djece nije više imala poremećaj pažnje, pošto su igrali EndeavorRX 25 minuta dnevno, pet dana u sedmici, ukupno mjesec dana.
U kompaniji Akili Interactive ističu da su jedini sporedni efekti ovom vrstom terapije bili napetost i glavobolja. Međutim, ovi negativni efekti su bili mnogo manje izraženi u poređenju sa nuspojavama koje izazivaju tradicionalni lijekovi. Video igra EndeavorRX je tako postala najpoželjnija vrsta terapija kod djece s poremećajem pažnje.
EndeavorRX je inače video igra za koju se u SAD do prije pet godina govorilo da predstavlja budućnost u liječenju sindroma poremećaja pažnje, hiperaktivnosti i Alchajmerove bolesti. Od 2017. se spekuliše da će video igre postati terapija budućnosti, a sada je za to stigla i prva potvrda.
Video igra u medicinske svrhe upotrebljavana je sporadično i ranije. Poznat je primjer olakšavanja bolova prouzrokovanih opeklinama upotrebom virtuelne realnosti preko VR sistema za gaming.
„Vrijeme je da promijenite način na koji su lijekovi dizajnirani, isporučeni i isprobani. U Akiliju vjerujemo da efikasan lijek za ozbiljne bolesti može biti i zabavan i privlačan. Stvaramo novu klasu digitalnih lijekova za ljude koji žive s oštećenjem kognitivnih sistema, a koji se isporučuju sa zadivljujućim iskustvima video igara“, poručuju iz kompanije Akili Interactive pitajući jeste li spremni da zaigrate svoj lijek.