Tržište prenosivih uređaja je nova zlatna koka modnih brendova

Kako tehnologija čini nosive uređaje sve naprednijim, tako u isto vrijeme modni brendovi pokreću sljedeću evoluciju na tržištu prenosivih uređaja. Trenutno, svaka peta odrasla osoba nosi pametni sat ili fitness tracker. Do 2020. godine, tržište nosivih uređaja će na globalnom nivou biti vrijedno 30 milijardi evra!

Za tehnološke gigante veliki je izazov učiniti procese što jednostavnijim i nenametljivim. Tako bi omogućili modnim brendovima u dizajniranju prenosivih uređaja koji će prvenstveno izgledati kao modni detalji. Jedna od prvih kompanija koja je ušla na ovo područje je Sony sa svojom pametnom narukvicom Wena (Wear Electronics Naturally). Ova narukvica dizajnirana je da olakša svakodnevne aktivnosti. Pomoću nje može se beskontaktno plaćati, pratiti broj prijeđenih koraka i dobijati obavještenja sa mobilnog telefona. Sve ovo sadržano je u luksuzno dizajniranoj narukvici.

Pojednostavljivanje procesa plaćanja znači da prenosivi uređaji postaju sljedeća faza u zadovoljenju želja potrošača za praktičnošću. Sve, dakle, treba da se svede na prislanjanje uređaja ili klik na ekran. Prenosivi uređaji putem kojih se mogu vršiti plaćanja su već dostupni u 21 zemlji EU i na preko 30 uređaja.

Do sada su tehničke karakteristike uređaja bile primarne. Mnogi uređaji su se oslanjali samo na dužinu trajanja baterije i mogućnosti koje pružaju. Međutim, da tehnologija prati modu vidimo svakodnevno. Od pametnih tkanina, manekenki koje nose Google Glass uređaje na modnim pistama, do dizajnera Adama Selmana koji je predstavio novu generaciju haljina kojima se može plaćati – prenosivi uređaji zauzimaju sve bitnije mjesto u svijetu mode.

Izvor: PC Press

Scroll to Top